Kampanje medlemskap 2021

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 29. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Østmarka Golfklubb kjører nå en medlemskampanje frem til 1. mai, så nå kan du som trenger medlemskap i en klubb få fullt medlemskap for kun 3500,-. Dette gir full spillerett i 2021.

I Østmarka Golfklubb kan vi gi deg det du trenger! Golf i naturskjønne omgivelser, spennende og utfordrende bane, supre treningsfasiliteter og et fantastisk klubbmiljø. Vi har også treningsgrupper for golfspillere i alle aldere og nivåer hvor du kan utvikle golfen din til neste nivå.

Kampanjen forutsetter fullt medlemskap også i 2022 til normal pris.
Gå inn på linken for innmelding og velg “Type medlem” Kampanje 3500 – Innmeldingskjema

Kampanjen gjelder ikke for medlemmer av Østmarka Golfklubb i 2020