Medlemstur til Tyrkia

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 16. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du lyst til å bli med på medlemstur til Belek i Tyrkia og spille fantastiske baner? Meld deg på nå!

Medlemstur til Tyrkia og Cornelia de Luxe! NY PRIS!

Medlemsturen til Belek har blitt flyttet til Cornelia de Luxe og Faldobanene hvor vi har fått en mye bedre pris - her blir det førstemann til mølla prinsippet hvor vi har reservert 40 plasser!
Turens reiseledere er utvidet til 2 - Tom Gullichsen og Thomas Hansen, med Johny Kjensli som turneringsgeneral.

NB! Flybilletter kommer i tillegg (samlet bestilling)! Det er reservert 40 plasser.

De som allerede nå vil sikre plass, sender en uforpliktende melding til Tom som følger:
Påmelding her

- Fullt navn
- Mailadresse
- Telefonnummer
- Fødselsdato
- Singel eller dobbeltrom
- 5 eller 6 runder golf
- HCP

Bindende påmelding gjelder fra 01.11.23!