Klubbmesterskapet 2024

Av: Even Tveter  |  Publisert: 15. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå nærmer det seg klubbens store helg, nemlig klubbmesterskapet!

Klubbmesterskapet arrangeres helgen 24-25.august!

Klubbmestere skal kåres, men ikke minst handler denne helgen om turnering for klubbens medlemmer! Klarer du beseire dine faste spillepartnere i en turnering?
Banemannskapet har lovet å jobbe ekstra hardt for gode forhold!

Vi ønsker selvfølgelig så mange så mulig til å delta!

PÅMELDING VIA DENNE LINKEN!

Damer: 36 hull fra Tee 47
Herrer: 36 hull fra Tee 56
Junior Jenter: 36 hull fra Tee 47
Junior Gutter: 36 hull fra Tee 56
Senior Damer (50år+): 36 hull fra Tee 47
Senior Herrer (50år+): 36 hull fra Tee 56
Senior Pluss Damer (65år+): 36 hull fra Tee 39 (kan ikke delta i flere klasser)
Senior Pluss Herrer (65år+): 36 hull fra Tee 51 (kan ikke delta i flere klasser)
Stableford Damer/Herrer: 36 hull fra tee 47/56 (kan ikke delta i flere klasser)
Juniorer og Seniorer stiller automatisk også i Dame respektive Herre klassen

Blir det færre enn 8 deltagere i enten Senior Damer eller Senior Pluss Damer slås disse klassene sammen til 1-en Senior Dame klasse som spiller fra Tee 47.

Blir det færre enn 8 deltagere i enten Senior herrer eller Senior Pluss Herrer slås disse klassene sammen til 1-en Senior Herre klasse som spiller fra Tee 56.

Blir det færre enn 8 deltagere i Stableford så utgår klassen og spillerne fordeles inn i øvrige klasser basert på alder. Yngre enn 20 år inn i Junior, 20-50 Damer/Herrer, 50-65 Senior, 65+ Senior Pluss.

Det spilles ompsill om ALLE pallplassene.