Årsmøte 2022

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 18. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøte ble avholdt 16. mars på Teams!

Da er årsmøtet for 2022 ferdig. Signert årsrapport vil bli sendt ut til medlemmene på mail når den er klar! Det var 19 stemmeberettigede tilstede, noe vi synes er altfor dårlig i forhold til alle medlemmene vi har. Noe av årsaken er helt sikkert at det foregikk på Teams, så nå får vi håpe at vi kan møtes in person i fremtiden!
Styret takker Lisbet T. Haugen, Trude Støver og Rolf Normann Hansen for super innsats i perioden de har vært med i styret, og ønsker Marianne Jørgensen, Marianne Pedersen og Thomas Rønningen velkommen som nye medlemmer.