Klubben

Om Østmarka goflklubb

Klubben

Østmarka GK ble stiftet i 1989 og har i dag litt over 1000 medlemmer. Vi har siden 1995 hatt vår egen 18 hulls bane som ligger idyllisk mellom Våg og Mjærvann i Ytre Enebakk – kun 25 minutter fra Oslo.

I tillegg har vi en proshop, gode treningsforhold med lang drivingrange, og proer med lang erfaring. Sist men ikke minst har vi en kro med god mat og drikke og en stor terrasse med utsikt over store deler av banen.

Miljøet i klubben er svært godt og vi satser på både det sportslige og det sosiale. Vi har egne junior- og seniorgrupper som har sine egne turneringer og turer.

Hver tirsdag har vi egen klubbdag med turneringer for alle aldersgrupper og ellers arrangeres det flere konkurranser med påfølgende sosialt samvær i løpet av sesongen.

Banen er en park-/skogsbane med par 72. Områdene rundt banen gir muligheter også for andre aktiviteter som f.eks. turer, bading, fisking mm.