Snart 1000 medlemmer!!!

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 8. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Norsk golf har hatt en fantastisk økning av nye golfspillere de siste årene, og det samme gjelder på Østmarka Golfklubb.

Per 8. juni teller vi 987 medlemmer, og med to fulle kurs de neste to helgene er det stor sannsynlighet for at vi kan nå over 1000 medlemmer!
Vi må tilbake til 2013 for å finne et medlemstall over 1000 i ØGK, og det som kanskje er mest gledelig er den unge alderen på de nye medlemmene våresmiley 33 år er gjennomsnittet på de som har meldt seg inn i år!
For å gjøre litt ekstra stas på dette vil medlem nr. 1000 motta en flott overraskelse fra klubben, og det vil publiseres her på hjemmesiden hvem det heldige medlemmet er.