Medlem nummer 1000

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 22. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Østmarka Golfklubb har nå rundet 1000 medlemmer, og klubben hadde en flott overraskelse til den heldige som ble Lars Solbakken.

Lars tok VTG kurs sammen med sin samboer Kjersti Ensrud forrige helg. De flyttet til Ytre Enebakk i fjor, men er opprinnelig fra Lørenskog og Gran og ser frem til fine år i bygda og ikke minst på golfbanen.
Premien som medlem nummer 1000 ble et splitter nytt golfsett som Lars vil gi til samboeren sin da han selv hadde køller fra tidligere. Han spilte nemlig litt golf for 7-8 år siden, men de siste årene har det blitt lite.
Vi gratulerer både Lars og Kjersti og ønsker begge velkomne som nye medlemmer av klubben vår!