GRATIS Veien Til Golf kurs for bosatte i nærområdet

Av: Thomas Hansen  |  Publisert: 21. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Østmarka Golfklubb vil satse på nærmiljøet og starter nå en kurskampanje for deg som har lyst til å prøve deg på golf!

Bor du i Enebakk, Hobøl, Flateby, Siggerud eller Ski tilbyr vi nå GRATIS golfkurs i hele sommer. Ingen forpliktelser!
Har du noen gang tenkt at golf kan være artig å teste ut, er dette muligheten til å gå kurs med profesjonell instruktør og lære deg golf på best mulig måte. Vår headpro Steffen Larsen vil ta deg gjennom det du trenger for å komme i gang. Kurset går over en helg, og vi håper selvfølgelig du blir hektet, men det er ingen forpliktelser utover dette.

Gå inn på linken og meld deg på helgen som passer for deg: Påmelding kurs

Velkommen til Østmarka Golfklubb

Ingen funnet.